Bezoek onze open dagen of werkavonden in Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven of Rotterdam of kom een dag proefstuderen! Je kunt je ook aanmelden voor een persoonlijk opleidingsadvies.

Open dagen

Schermafbeelding 2021 03 16 om 11.39.08 verkleind

Ben je benieuwd naar de sfeer op onze academie? Zoek je meer informatie of wil je de sfeer zelf ervaren? Dat is mogelijk!

Op onze open dagen geven we presentaties over opleidingen, tonen studenten hun werk en beantwoorden zowel docenten als studenten je vragen. Je krijgt uitgebreide informatie over de opleidingen, de school en het inschrijvingsproces. Loop gerust vrijblijvend binnen!

Open avond

- ONLINE -

Dinsdag 7 mei

Apeldoorn 18:00-21:00u
Eindhoven 18:00-21:00u

Open avonden

- OP SCHOOL -

Dinsdag 14 mei

Rotterdam 18:00-21:00u

Woensdag 15 mei

Amsterdam 18:00-21:00u

Opgelet:
De opleidingen Film en VXD zijn alleen beschikbaar op onze locaties in Amsterdam en Eindhoven.

Aanmelden open dag

Proefstuderen

Kom proefstuderen bij ons op locatie en ontdek onze opleidingen door een les te volgen. Een inspirerende kans om de sfeer te proeven en de locatie te ontdekken! Kies uit mbo- of hbo-voltijdopleidingen.

Aanmelden proefstuderen